miercuri, 15 ianuarie 2014

Conferinta "Parenting prin ochii copilului" pe 22 februarie la Crystal Ballroom

Conferinta PARENTING PRIN OCHII COPILULUI cu
Jody Pawel, autoarea metodologiei Parent’s Toolshop Inc SUA
si Urania Cremene, Expert Parent’s Toolshop Romania

Urania Cremene, Expert Parent’s Toolshop impreuna cu Lumea lui MOMO, anunta vizita in Romania a lui Jody Johnston Pawel, autoarea metodologiei Parent’s Toolshop din SUA, in perioada 21-24 februarie 2014. Jody Pawel vine sa-i intalneasca pentru prima data pe parintii din Romania, in cadrul unor evenimente care constau intr-o conferinta nationala cu doua subiecte de maxim interes pentru parinti, o intalnire cu presa si o seara speciala dedicata mamelor.

Pe 22 februarie 2014, Jody  Johnston Pawel impreuna cu Urania Cremene, vor sustine impreuna la Crystal Ballroom Bucuresti, conferinta “Parenting prin ochii copilului” dedicata parintilor, cadrelor didactice, bonelor, bunicilor si toturor celor care sunt implicati intr-un fel sau altul in educarea copiilor. In cadrul acesteaia se vor aborda urmatoarele teme:
  • „Eu vreau libertate – ai mei ma vor responsabil”
  • „Mami, tati, nu o sa fiu fetita toata viata. Cum o sa fiu eu, ca femeie?”

Mai jos se afla agenda conferintei din 22 februarie, Parenting prin ochii copilului:

8.45-9.15 Înregistrarea participanţilor
9.00-9.45 Deschiderea conferintei –  Jody Pawel si Urania Cremene
9.45 – 13.30 „Eu vreau libertate – ai mei ma vor responsabil” – despre cum sa cresti un copil independent si responsabil
  • Vei intelege care sunt convingerile tale, ca parinte, care pot bloca atat independenta, cat si responsabilitatea copilului
  • De ce e copilul meu dependent de mine? De ce e rusinos? De ce nu-si asuma responsabilitatea temelor, hainelor, jucariilor lui?
  • Care este legatura intre libertate, responsabilitate si stima de sine a copilului?
14.30-18.30„ Mami, tati, nu o sa fiu fetita toata viata. Cum o sa fiu eu, ca femeie?  despre cum sa cresti o fata, care sa ajunga o femeie implinita si cu incredere in propria-i persoana.
  • Vei intelege diferenta intre stima de sine, imaginea de sine si ego-centrism
  • Ce pastram din feminism, ce dam deoparte
  • Cum comunicam cu fetele si ce au ele nevoie sa auda
  • Care este rolul mamei si rolul tatalui in crearea stimei de sine la fete

Pentru informatii detaliate legate de conferinta, subiectele celor doua sesiuni de discutii, inscriere si preturi accesati pagina: Conferintele Urania Cremene

Acces intreaga zi pentru toata conferinta-early bird - 400 ron
Modul 1 - Eu vreau libertate.Ai mei ma vor responsabili-early bird - 220 ron
Modul 2 - Mami,tati, nu o sa fiu fetita toata viata-early bird - 220 ron
Acces conferinta+"La ceai cu Jody" - 510 ron
Acces eveniment "La ceai cu Jody" - 150 ron


Mirela Loghin
Telefon: 0723. 56.51.13

Bogdana Dobre
E-mail: bogdana@endd.eu
Telefon: 0744. 35.62.29


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rugam sa nu utilizati un limbaj vulgar. Dupa moderare, daca mesajul respecta limbajul civilizat, va fi postat. Multumim pentru intelegere!