duminică, 17 martie 2013

"Lumea lui MOMO" demareaza o saptamana de improvesti

Asociatia "Lumea lui Momo" demareaza intre 1-5 aprilie 2013 proiectul de "improvesti" cu ocazia programului educational Scoala Altfel. IMPROVESTEA este un atelier pentru copii de facut povesti cu uneltele jocului si improvizatiei teatrale.

Pentru detalii, puteti scrie la lumealuimomo@gmail.com  

Photo: Am auzit ca acum pot contribui sa aduc Lumea lui Momo in scoala mea si in gradinita surorii mele.
Putem sa scriem la lumealuimomo@gmail.com dupa ce ne-am convins dascalii.

Si intre 1 si 5 aprilie o sa ne putem bucura si eu si soara mea, dar si prietenii nostri, de Scoala ALTFEL.

Sunt pur si simplu fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rugam sa nu utilizati un limbaj vulgar. Dupa moderare, daca mesajul respecta limbajul civilizat, va fi postat. Multumim pentru intelegere!